Strony

Xat

Za co można dostać bana?
- ciągłe przekleństwa
- wyzywanie kogoś
- spam

Kto ma moda?

- tylko redaktorzy bloga i zaufane osoby

Kto ma rangę bywalca?
- każdy kto ma swój własny nick

Zapraszamy do kulturalnej rozmowy!




Posty:

piątek, 11 listopada 2011

WWE Raw w Polsce!

Pierwsza gala spod znaku WWE ledwo co się skończyła, a zapowiedziana została już druga! Podczas gali fani zostali poinformowani, że WWE odwiedzi Polskę po raz kolejny w kwietniu. Poniżej przedstawiam informację o tej gali.

WWE® RAW® NA ŻYWO - PO RAZ PIERWSZY W POLSCE
*Czwartek, 12 kwietnia 2012*
ERGO ARENA, Gdańsk/Sopot
*Bilety w sprzedaży od 14 listopada od 10.00 na LiveNation.pl*
Przedsprzedaż: 11 listopada godz. 23.00 - 13 listopada godz. 23.59

co:
Z uwagi na olbrzymie zainteresowanie WWE SmackDown® World Tour WWE powróci do Polski 12 kwietnia 2012 roku - tym razem z the RAW WrestleMania Revenge Tour.

kto:
WWE - wyjątkowa, pełna akcji rozrywka powraca do Gdańska/Sopotu z WWE RAW. Fani będą mogli zobaczyć swoje wszystkie ulubione gwiazdy WWE - John Cena®, CM Punk®, Alberto Del Rio®, The Miz®, R-Truth®, Kelly Kelly ® i wiele więcej*.

kiedy:
12 kwietnia (czwartek) o 20.00

gdzie:
Ergo Arena, Gdańsk/Sopot
Bilety w sprzedaży od 14 listopada od 10.00 na http://www.livenation.pl
Przedsprzedaż: 11 listopada 23.00 - 13 listopada 23.59
Ceny biletów: 535 pln, 385 pln, 220 pln, 110 pln, 55 pln

* Lista gwiazd może ulec zmianie

38 komentarzy:

Awesome showdown pisze...

na house show sd nie jechałem (nie pasowała data)
ale na raw jade na 100000000%
ale ledwo co się gala skończyła a tu zapowiedziana kolejna
po prostu kur.... zajebiście

HeartBreakKid pisze...

Kurde szkoda, bo mi data nie pasuje a to już prawie wakacje. Nie dość, że mogę być wtedy na szkolnym wyjeździe za granicę to jeszcze EURO, a przed tv trzeba być.

Triple X pisze...

Na SD byłem, więc na RAW też będę.

Awesome showdown pisze...

ja bilet kupuje od razu 14 i potem czekać ale to szybko zleci

Krzychocenation pisze...

Siema mam pytanie do osób które były wczoraj na SD.Można było kupić jakieś koszulki i W jakich cenach były?

Lowrider pisze...

Żal znowu Ergo ja mam z drugiego końca polski a the miza muszę zobaczyć

Eve pisze...

Lowrider
Masz racje ja tez mam duzy kawalek do Gdanska nie moga zrobic tego np.we Wroclawiu

jan4 pisze...

najlepiej w warszawie bo po środku

a ja mam do warszawy 20 km

Triple X pisze...

Ja to mam wielkie szczęście bo mieszkam w Gdańsku.

Adrian pisze...

Też bym wolał we wrocławiu, bo mam do wrocka 30 km,a w Gdańsku nie byłem, i nie będe bo nie mam dojazdu

mucha7399 pisze...

Najlepiej było by w Atlas Arenie w Łodzi:):)
RTS,RTS!!!

raafaello pisze...

dajcie RAW we Wrocławiu na nowym stadionie;)

HeartBreakKid pisze...

Racja Łódź albo Warszawa bo na środku. Nie mam za blisko bo 250 km od Wa-wy i jeszcze dalej od Łodzi, ale wszystkim byłoby dość blisko. Dla mnie Wrocław i Gdańsk na drugim końcu Polski :/

Steken pisze...

Ja mam do Gdańska bliżej niż do Wa-wy, więc mi pasuje.

Triple X pisze...

Co do poprzedniego pytania to na SD można było kupić koszulki:
Każda kosztowała 100zł, oprócz białej koszulki CM Punka, która była za 120zł.
Oprócz tego było można kupić czapki za 50 lub 80zł. Były medaliony za 50zł i nieśmiertelniki za 30zł.

Krzychocenation pisze...

Pewnie trochę było tych koszulek coo?

a koszulka Johna Cena Rise Above Hate tez po 100 zl byla?

Niestety nie moglem byc teraz ,ale teraz na 1000% będe ,poniewaz mam ok 40 km do Ergo Areny :D

Dzięki za odpowiedz i pozdrawiam :D

THE VIPER pisze...

Dlaczego nie na dół polski na małopolskie najlepiej

Champion pisze...

Ja piernicze, zamiast w Stolicy, albo gdzieś pośrodku Polski (np. Łódź) to znowu durny Gdańsk.

JeFF HardY pisze...

zawsze ktoś będzie miał daleko, wszystkim nie da się dogodzić

kamwis27 pisze...

extra na sd . na raw tez jade .

Awesome showdown pisze...

120 za koszulke??
to jest drogo??
dobry żart
wolicie chińską podróbe czy oryginał??
pbyły może czapki cm punka??
pmedaliony?? a wie ktoś po ile wisiorek(czy jak to się nazywa) cm z napisem best in the world był??
wybuczeć cena najlepiej tak albo podobnie jak to było na money in the bank

ja na raw napewno jade bilet za 220 plus napis "john przecena" albo coś podobnego przyszykuje
oby sam cena to zauważył

Triple X pisze...

Koszulka Ceny "Rise Above Hate" też była po 100zł.

Soviet pisze...

Kurwa, weź showdown zamknij ryj. Jestem pewny, że należysz do kolejnych pro,elo sezonowych fanów Panka, po tej wygranej z Cena na PPV. A hejtuje się Cene bo to teraz w chuj modne i alternatywne.

A co do RAW: NIE BĘDĘ ZAPIERDALAŁ PRZEZ CAŁĄ POLSKĘ NA JAKIEŚ CHUJOWE HS. CZY TE GRUBASY Z USA ZNAJA TYLKO GDAŃSK?

Eve pisze...

Awesome showdown Wez lepiej
wymysl jakies chujowe haslo dla
cm panka

Awesome showdown pisze...

prosze bardzo moge i chujowe dla punka nawet dla marelli dla mnie to żaden problem
@soviet
a ty co kurwa w moich myślach czytasz??
Nie znasz mnie choć w jednej dziesiątej procenta to skąd możesz wiedzieć od kiedy jestem fanem punka(i tu powiem ci że nie jestem od money in the bank więc kiepski z ciebie jasnowidz)
a ceny hejterem nie jestem jedyny i dość bardzo długi czas go nie cierpie bo w przypadku ceny to jest tak: sprzedaż koszulek= pas
tak jest w przypadku ceny i ortona

KchampK pisze...

"120 za koszulke??
to jest drogo??
dobry żart"

Tak, to jest cholernie drogo...

Jasne że każdy by chciał aby gala była zorganizowana u niego ja również wiele bym dał aby to byl Spodek który widzę z okna ale patrząc obiektywnie... Centrum Polski, Z połnocy, z południa droga bedzie taka sama wiec na pewno bardziej przystepnie. Postaram sie jednak pojechac na RAW pod warunkiem ze beda jeszcze dobre bilety tj. 110 zl kiedy wpadnie troche pieniedzy do kieszeni;p

HeartBreakKid pisze...

No akurat mylicie się, bo na południe jest bliżej niż na północ. Polska ma takie terytorium, że północ to cała długa linia brzegowa i w dodatku dość prosta, a południe jest tak poszarpane, że do tych największych miast jest znacznie bliżej niż do Gdańska. A po drugie. Jest takie coś jak gęstość zaludnienia i tam najwięcej ludu mieszka. Śląsk i Małopolska mają największą gęstość zaludnienia. No wiadomo nikomu się nie dogodzi, ale dwa razy w Gdańsku to lekka przesada. @Soviet dużo Amerykanów nie wie, gdzie jest Polska, a co dopiero Warszawa.

Chirurg pisze...

Kurwa jego mać...wy wiecie, że do takiej gali potrzebana jest odpowiednia hala...? A takie porządne w Polsce są 2-właśnie Ergo Arena i Atlas Arena w Łodzi
Ewentualnie jeszcze Hala Stulecia we Wrocku...Oczywiście dużo lepiej byłoby dla mie we Wrocławiu, lub w Łodzi, bo mam dużo blizej, a w Łodzi mam dodatkowo "pzyjaciół rodziny", no ale cóż...Zresztą teraz będzie dużo mniej wiary, bo do Gdańska zewsząd daleko, a teraz byo dużo, bo to ten pierwszy raz...gdyby było gdzieś w centrum(np Łódź) to byłoby więcej ludzi, bo taki wyjazd do Gdańmska to jednak wydatek...
A na SD byłem, nawet przybiłem *5* z Ortonem(tak wiem że to Orton, ale "lepszy rydz niż nic"^^) i dotknąłem Sheamus'a xD Ogólnie atmosfera była wspaniała, a reakcje strasznie żywiołowe;P
Tak więc bardzo mi się podobało, ale 2 raz do Gdańska nie pojadę...

Chirurg pisze...

@ HeartBreakKid
2 słowa 4U: "Mózg Rozjebany"
"No akurat mylicie się, bo na południe jest bliżej niż na północ."
Tak, ale tu wchodzi nam jeszcze jeden, zajebiście, ale to zajebiście ważny czynnik...a mianowicie-gdzie mieszkamy...

KchampK pisze...

Chirurg, do odpowiednich hali mozna zaliczyc też Spodek;) ale to taki sam interes jak Gdansk wiec Łódź!

witus1996 pisze...

Na smackdown nie byłem bo już u siostry w Poznaniu byłem. A chętnie bym jechał bo dzień wczesniej urodziny miałem i 3 stówki w kieszień wpadły ale no cóż.

Na RAW musze być. Teraz kiedyś bilet kupie i będe czekał. Ale zgadzam się tu prawie z każdym że drugi raz powinoo być w innym miejscu jak Poznań, Wrocław, Warszawa:).

Chirurg pisze...

No Spodek też ;)
A ktoś orientuje się, czy w Wa-wie jest tak hala?

KchampK pisze...

Jest Torwar ale jedynie 5k miejsc.

Lamps pisze...

A po co mają przenosić do innego miasta skoro w Gdańsku był sukces ?

Chirurg pisze...

W Gdańsku był sukces, bo to pierwszy raz WWE w Polsce...za drugim razem, nie będzie tej..."magii"...Ja na przykład mam ponad 500 km do Gdańska i teraz jechałem po 8h w obie strony, co łączyło się z dość sporym wydatkiem(jeszcze nocleg), drugi raz do Gdańska nie pojadę, myślę że jak większość...

Awesome showdown pisze...

@kck
o bilety ty sie nie martw bo szybko nie pójdą pamiętam jak chciałem zamawiać na sd to za 220 były jeszcze miesiąc później ja kupuje te za 220 albo 110 (czytałem że w ergo arenie nie ma miejsc do dupy)

Triple X pisze...

Ja kupuję bilety za 110zł.

Eve pisze...

Ja na sam dojazd musze wydac 300zl,a gdzie bilet.

Szukaj

Ładowanie...